در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...
طبقه بندی موضوعی

می گذرد روزگار...

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ

- بهارها که این چند ساله حال و هوای نوشتن نبوده! بیشتر فاز گذر داشته...

- تابستان بنا به زیرسازی اینجا شد! چند دوستی آمدند و وسط کار قال مان گذاشتند یا وعده کرده بودند و عمل نکردند...

(ب.ن: آخرین روزهای اسفند قرار شد آقا سید موسوی این لطف را در حق ام بکند! ممنون)

- پاییز اما عجیب بود. آنچنان که سرعت ام برای رسیدن به خودم هم کافی نبود! در هیاهوی اتفاقات و تجربیاتی خوب، بد و عجیب!

- زمستان هم که همچنان جاری است... و این جا را به روز کردم دیگر...




پ.ن:
اگر بودم در این مدت، حرف برای زدن و اتفاق برای نوشتن زیاد بود. از پیچک در بهار گرفته تا رمانتیسیسم و رابطه اش با زوایای وجودی خودم. از آخرین خرداد پر حادثه تا تجربه نقد نویسی و حضور در یک ژورنال تخصصی، آن هم من! از داکیو درام نویسی برا جشن هنر شیراز تا ایده فیلم نامه ای که ساخته شد! از فهم ابعاد متفاوتِ شناخت شخصیت آدم ها تا رسیدن به سطح جدیدی از روابط اجتماعی. از حس خوب بقل کردن علی کوچولو تا حس دلتنگی سربازی رفتن امید. از خستگی ها و خسنگی ها و خستگی ها. از سه شنبه ها...
و از تحویل و تمام کردن خیلی کارها برای ادامه ای متفاوت...

شاید همان بهتر که نبودم!

  • ۹۵/۱۲/۱۳
  • الف

نقاط  (۱)

...

عصر تنهایی عمیق بشر بین صدها رفیق، عصری که
با وجود هزارها «همراه» دوره ی انقراض همراه است
 
ما در این عصر برّه ای هستیم که اسیر طلسم چوپانیم
برّه ای که به محض آزادی اولین مقصدش چراگاه است 
 
بره ای که هوا نمی خواهد هیچ چیز از خدا نمی خواهد
بره ای که نهایت هدفش گله از وضع نوبت کاه است
 
«دوستت دارم» -این همان رازی ست که جهان را نجات خواهد داد-
«دوستت دارم» - این همان اسبی ست که سوارش همیشه در راه است-

...
پاسخ:
«تو، در این عصر خوشتری زیرا ماه پیش ستاره ها ماه است»
.
.
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">