در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...
طبقه بندی موضوعی

اتمام حجت

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

شاید من در خیلی از مسائل به نظر روشنفکر بیام یا روشنفکر بازی دربیارم ولی در یه سری از مقوله ها اینقدر سنتی هستم که شاید شماها بگید «دگم»! من هم که هیچ ابایی ندارم، راحت باشید!

یکی از اون ها هم مسئله زن و ازدواج هستش...




پ.ن:

- در ساعت 23:59، تازه رسیده از سفر با لباس بیرون!

- نمیدونم چه هیزمی تری به یه سری فروختم که چند وقته گیر دادن به ازدواج من و میخوان از دستم راحت بشن!


  • ۹۳/۰۶/۲۲
  • الف

نقاط  (۳)

  • ابوالفضل
  • البته رفتی جایی رضایت نامه ولی حتما همراه داشته باش!
    یه وقت دیدی واسه تو لازم شد!
    پاسخ:
    #هار
    شما جلسه بذار علم طرف مقابلت رو زیاد کن...
    اونایی که گیر دادن به ازدواجت،درواقع میخوان با بدبخت کردن یه نفر عالمی رو از بدبختی نجات بدن.
    بعله اینجوریاس...
    پاسخ:
    پس در مورد تو چی میشه گفت؟!
    در مورد من فقط میشه گفت:"فتبارک الله احسن الخالقین"
    فقط همین
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">